idag 7/1

vaknade brevid charls,
typ kvart i 7 väckte han mig.
så mysig att sova med honom.
sen så vid kvart över 8 gick vi
upp ur sängen, jag fixade mig
på typ 15 min sen åt vi frukost.

9 tog vi bussen mot stan, sen buss
till charlie därifrån.
kom dit, fika med vincent en snabbis
sen gick vi till vårdcentralen där charlie
hade tid.
sen hem igen och spela spel med vincent.
blev även lite tvspel där jag ägde dom båda
PÅ RIKTIGT.

sen åkte vincent och vi blev själva. myste
och skrattade och duscahde.

sen lagade vi tacos och åt.
upp på charlies rum och spela kort
fast jag kunde inte va seriös så det blev
bara dampigt och skrattigt.
sen prata vi engelska hela tiden det var roligt.

sen åkte jag med mamma hem för att slippa
åka buss.

nu ska jag träna fotboll så missar innebandyträningen :(
 sen kommer charlie igen hih



äre jag som är blek eller äre han som är brun?
både och skulle jag tro

och mitt hår va nyvaket kan man säga
och hans hår har ju växt rejält :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0