igår& idag

efter skolan igår åkte jag och cazandra och simmade ju,

sen hem, mycket snäll busschauför som väntade när vi sprang, det händer inte ofta


kom hem typ 18.25 och då fixa jag mig, kom till line ca 19.

åt lekt åt lekte åt prata
typ så va kvällen där, mys

sen hem typ halv11 och då va charlie här
va med han, kolla gossipgirl lite hehe
sen gjorde vi lite olika

pratade, för att klara upp lite saker,
tror det behövdes lite..




sen vaknade vi idag 7 typ

åkte iväg på match, vann med 6-2 bäst!


sen nu har jag vilat lite med datan,
är trött, har inte sovit så bra inatt, även fast det va så mysigt<3

a sen nu ska jag upp på stan och träffa charlie,
köpa massa nytt smink,

sen äter vi nog på la baugette

sen bio

efter vet jag inte hur vi gör,
hem till han/hem till mig/hem tilll sig själv, idont know



imorgon ska jag spela match med div.2
och alla matcher jag snackar om är innebandy



ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0