igår nyår

halv 8 typ kom joel öhrn och robin
skoja inte att jag garvade sönder i typ 1 timma åt dom.
sen kanske från halv 9 och frammåt så kom det folk lite dåochdå.
wille, pallace, filip, joel s, emma j, isabelle, jennifer, emma s, ewe, clara, kristoffer & kevin + joel ö och robin då.

va här tills 23 då tog vi bussen mot stan.
träffade då gustav, ted och jb.

HAHAHHAHAHA SÅ FAIL ATT DEN KÖRDE I DIKET VID COOP :ooooo

a så tänkte vi ringa taxi då för klockan va ju typ tjugo över 11..
men sen kom det ny buss och så hann vi.
upp till järntorget och va där, träffa många roliga

sen tappa jag bort wille och joel ö och dom, hängde med emma och dom med bussen ist då.
va ju skit kallt...
träffade då några killar som jennifer kände, hahaha aspackade va dom.
sen ringde iaf joel ö så skulle dom ta nästa buss till mig.
jag väntade och väntade på dom, men sen somna jag hahahahhaha
så fult..

aja blev typ inga bilder under kvällen för det är ju ingen ide eftersom kamerasladden fortfarande är borta..



 skönaste






haha va ganska tråkig, eller inte tråkig men vanlig..
hade lite smink och plattat, utsläppt hår.
men det gör ju inget



tack för kvällen/natten alla!


Kommentarer
Postat av: isabelle

tack för kvällen sara! :D

2010-01-01 @ 13:39:37
URL: http://iiisabellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0