imorgon

imorgon ska bli en så underbar dag

först har vi sovmorgon

sen slutar jag kvart i 2,
(jagvet mina tisdagar är bäst)

sen ska jag va med charlie

sen på kvällen har jag ju match




nu; duschen
sen; sängen



usch jag älskar att sova!
dock är det mysigare att sova med någon.
och när jag säger någon så tänker jag
förstås på EN SPECIELL person.
hans namn stavas c-h-a-r-l-i-e



                                                                                                   




jag saknar dig



föreställ er att va utan sin bästavän i 1månad.
jag är väldigt nära på att bli galen utan henne.


tycker även synd om charlie,
eftersom jag har varit tvungen att vara så störd när jag har varit med honom
eftersom hon inte är hemma, så jag kunde inte va störd med henne :(




nu blire dusch somsagt så vi hörs väl imorgon?
svar: ja absolut vi lovar att läsa bloggen imorgon också.
bra!


natti


Kommentarer
Postat av: cazandra

jag verkligen älskar dig<3



fullt lika mycket som jag älskar bilden

2010-01-19 @ 02:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0