lördag+söndag

LÖRDAG
från det jag skrev igår.


stan ju, som jag sa förut, träffa wille och mårten där så va lite med dom,

sen kom charlie och a skrev ju förut va vi skulle göra.


efter bion åkte jag till cazandra, där va det folk

sen va vi där ett tag,

sen buss till adolfsberg, charlie kom med.

haha vi skulle till jb för massa va där,
men så va dom på hans grannes fest så vi gick dit,

trevliga människor va det där!


kom hem vid halv 3 typ med charlie




SÖNDAG


vaknade 10 tror jag 

myste som sjutton med charlie, bäst är han! <3


sen hämta jag frukost på sängen samtidigt som vi kollade på robinson


vid 13 åkte jag på div.2 match och vi skjutsade hem han


vi förlorade med 6-3 men vi va mycketmycket bättre ska ni veta, otur som vanligt

as mega kul vare iallafall


sen hem-dusch-tv-mat-data







ska kolla sex and the city filmen snart, sen sooova


Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar ha ett så roligt liv!! :D

2010-02-01 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0