ni vet..

..när man var liten, och längtade väldigt mycket efter vissa dagar, till exempel julafton eller sin fördelsedag. a då längtade man ju och det var jätte jobbigt och långtråkigt och man ville bara ha den dagen.
tänk er den känslan, fast att ni inte längtade efter en speciell dag, utan en speciell person.
en person som ni älskar sjukt mycket och tar upp så stor plats av erat liv
att det blir ett stort hål i livet just när den personen är borta.

tänk er det + att er bästavän också är borta.
nu har man helt plötsligt massa tid som man brukade spendera med dom två som du inte har någonting att göra på.




jag och mamma lagade mat, tog med oss maten till tvn och kollade på harrypotter 3.
direkt efter va det mr bean som jag kollade på lite med david, men nu orkade jag inte längre.
min kväll..
jag lovar att den skulle varit mycket bättre om någon av dom två ovanstående personerna hade varit hemma.

och sovit har jag ju gjort hela dagen så kommer bli många uppdateringar ikv säkert för jag är super pigg.


Kommentarer
Postat av: cazandra

du är den bästaste bästavän man kan ha<3

2010-01-02 @ 12:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0