tränings vecka huh?

måndag - fotbollsträning
tisdag - fotbollsträning & innebandyträning, hinner båda (y)
onsdag - innebandyträning
torsdag - innebandyträning/fotbollsträning, har inte bestämt än..
fredag - innebandymatch
lördag - innebandymatch
söndag - innebandymatch

tror även vi har någon  mer fotbollsträning,
har för mig att vi har på söndagar också,
så ska kolla upp det

ÄRE MIN VECKA SOM ÄR RUUUUULIG ELLE????

nu ska jag åka och träna snart,
men först ska jag göra pannkakor hihihihi mums

seeeeeeeeya

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spelar du i för lag? I båda sporterna ? :)

2010-01-12 @ 16:54:44
Postat av: sara

svar: i innebandyn spelar jag i hovsta & har alltid spelat där.

fotbollen också hovsta, fast vi slog ihop med rynningen för kanske 3-4år sen, så svaret blir hovsta/rynninge :)

2010-01-12 @ 22:08:33
URL: http://saraolsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0