tycker synd om er

för jag är så himla dålig på att blogga.

men det är fullt upp med träningar hit och dit
hela tiden och det känns som att träna är det
ända jag gör. men det är ju också det som jag
tycker bäst om att göra så det passar väl sig.

idag tränade jag fotboll eftersom jag har innebandy
hela helgen nu så valde jag fotbollen idag.


IMORGON ska jag vara med charlie iallefall.
fast har ju match också men det löser sig

och IMORGON känner jag för att vara lite fin
i skolan. har sett hängig och trött nu hela veckan.
hängig och trött är kanske samma sak...


hörs imorgon jag ska hinna uppdatera då faktiskt
+ att ni säkert får dagens då





I promise you i´m always here♥

vi ska alltid vara tillsammans,
för jag inser nu
hur mycket du betyder för mig

1vecka..

Kommentarer
Postat av: cazandra

du är det bästa jag har<3

2010-01-15 @ 10:19:14
URL: http://cool-tjej95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0