vart tog dagen vägen?

har inte gjort något vettigt

duschat
gossipgirl
duschat, igen jag frös

sen kom mamma hem med en tidning, nagellack och lite sånt smått&gott till mig, pussss på henne!
så har jag läst den.

sen nu är jag själv hemma ikväll och har varit sen 6.

så jag gick ner och tog lite lasagne och satte mig vid tvn
- vänner
- biggest loser

måste bara säga att jag älskar vänner. mysigaste programmet


nu ska jag plugga som jag inte gjort än haha
har ju som sagt prov imorgon, men känner mig ganska förberedd ändå så tror inte det blir så mycket pluggning.


och ska bara säga att jag blev RIKTIGT BESVIKEN förut,
trodde nämligen att det va torsdag idag och fredag imorgon





kommer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0