visste ni..

att jag lätt blir jätte rädd.
inte av mörker eller så, eller det hänger väl lite ihop.

om någon jagar mig till exempel, och jag vet vem personen som jagar är och det bara är på skoj, så får jag panik.

hjärnan total kolappsar och slutar fungera och jag vet inte vart jag ska ta vägen.

vet inte om det kanske är fler som är så eller om det bara är jag, men sjukt jobbigt är det iaf.

men det är bara av vissa saker jag får så. att vara själv hemma eller att sova i ett mörkt rum blir jag inte rädd av.

det är mest den här känslan att känna mig jagad som jag reagerar så starkt på.

så jag har tänkt, tänk om jag någon gång skulle bli jagad på riktigt och det skulle vara allvarligt liksom,
jag skulle ju typ inte klara det.
och om jag skulle klara mig så skulle jag ju typ bli psykisk sjuk efteråt.
jag menar det, så rädd är jag.


Kommentarer
Postat av: Steinarmarlin

Perfect site, i like it!

2011-04-19 @ 08:02:23
URL: http://steinarmarlin.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0