and I believed in everything you said to me

uppdateringen har inte varit rolig asså.
kommer inte heller bli så bättre under det kommande dygnet.


IGÅR
var i kalket hela dagen. träffade ju nathalie men det vet ni ju redan, skit kul! efter åkte jag dirket på träning, sen va jag med alice och hanna och vi träffade ted, jonte och robert som vi var med under kvällen.

IDAG
som sagt jobbade jag på max. efter blev det direkt träning. nu har jag duschat och ätit och ska åka till alice och sova där.

IMORGON
kommer vakna hos alice. åka direkt till andrea för att vara med henne hela dagen. sen direkt på talangträning 18.00 på behrn. efter det ska jag nog (hoppas!) träffa ted.

mer uppdatering kommer imorogn kväll!




jag hoppar i kalket hahha läskigt vare



Kommentarer
Postat av: Hoppsan

Det Verkar som att du och tedinte träffas så ofta, varför?

2010-07-08 @ 22:07:07
Postat av: anonym

du är en av dom finaste människor jag sett..

ta ingen skit, för personer som du är inte värd det. din blogg är fin som attan, fortsätt så!

2010-07-09 @ 00:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0