and it goes on and on and on

godmorgon! livet är bra! hittar inga anledningar till varför det är så bra, men jag är lycklig på nåt sett iallafall.
fick ca 30 minuters sol innan molnen kom. MEN VAD GÖR DET?
har knappt solat på hela sommaren, måste ligga i lite nu. fast inte än. senare. imorgon. aldrig. haha.
väntar på mcd. för jävla gott ska det bli. väntar också på att cazandra ska komma hem. jag lär få vänta ett tag.
får se vad som händer idag, känner mig sjuk, ont i halsen och huvudet, så kanske bara blir hemma.
vi hörs


 




shopping
bild 1, väska
bild 2, söt sommarjacka

blev också 2 tröjor och ett linne, plus lite små saker, men det är inget som jag orkar visa


Kommentarer
Postat av: mikkis

saraaa, bra blogg du har. hoppas du mår bra!!

2010-07-19 @ 23:02:13
URL: http://mbergstroms.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0