DANA 2010

galet med bilder får ni nu




chill utanför skolan i väntan på buss

chill på kvällen med skönaste killarna. svenskar, men framförallt norskar<3

svenskar på våran skola

chill vid arenan

ser ni mig därbak?


5a från vänster


chill på palm beach

där har ni självaste mig

tagga mustasch

har sagt det förut, VÄRLDENS ROLIGASTE TJEJ! älskar dig


mycket på mig och julia

nån annan strand en kall dag

två hav som möts

fett kall dag, men vilka badade ändå om inte vi 4 :D folk kolla snett på oss haha

älskade människor

chill tränare

jag och hanna på läktaren

världens sötaste unge!

våra norska homies som vann hela B16, grymma! och så jävla roliga också

USA, som dom mötte i finalen. hur snygga kläder?

laget<3


och där har ni mig, kan igenkännas på dom kommande bilderna som nummer 10


nicole, jag och ellen




nu får det räcka.
där iväg imorgon och kommer hem nångång jag vet inte när. beror på hur vädret blir. men räkna med mig typ på fredag eller nåt liknande. ha det bra sålänge!



Kommentarer
Postat av: Sigbjornadriana

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-08-31 @ 12:08:44
URL: http://sigbjornadriana.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0