HOME

blev 5a i cupen. nej det var inte särskilt bra eftersom det va skit orättvist när vi åkte ut.

har träffat helt underbara människor under veckan alltså. ville inte åka därifrån.
såna killar som jag har träffat visste jag inte ens att det fanns. (dock har jag inte 'varit' med någon kille på det viset, så misstolka inte!!) iallfall har jag haft helt sjukt kul, går inte riktigt att beskriva.

kom hem 4 inatt och nu har jag fått reda på en hel del saker som har jänt här hemma. hm... är riktigt jävla trött på 2 personer, och jag tror att båda läser det här nu. usch va äckliga ni är jag skrattar åt er! fyfan
aja ska ta tag i det där nån gång under dagen. problem är ju till för att lösas. fast jag vill inte lösa det här faktiskt.
cazandra åker idag och kommer hem fredag. kul. verkligen.

nu ska jag iväg och SHOPPA.


hörs ikväll, räkna med uppdatering nu asså!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah var det många killar som var efter dig? :D kan tänka mig det ;)

2010-07-18 @ 14:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0