I'll wait here forever just to, to see you smile

hallojjjjjj, sitter och äter en sallad, känner mig nyttig. har hört att dom är väldigt onyttiga, men man kan väl få känna sig nyttig iallfall? :)

min dag har varit bäst. bästbästbästbäst. det ända som fanns att klaga på var väl att solen kunde visat sig lite mer, fick bara se den lite då och då.
jag lovar er bilder och kanske till och med filmer från dagen, så fort jag får tag på dom. jag fotade inget idag haha. gillar inte att göra det.

angående kvällen så har jag en del idéer, men jag väljer nog att vara tråkig ikväll också. har faktiskt ingen lust med nånting och det behövs inte heller eftersom dagen har varit toppen! jag är redan nöjd med den som det är. men kanske cazandra kommer och sover här iallfall. skulle tro det.
som om dagen skulle behöva mer skratt, men man kan väl aldrig få nog av det antar jag.

nehe nu ska jag lämna er ifred. lägga mig i soffan och tigga lite massage av mor, lät inte det helt underbart hahaha? :) nu måste jag skyndaaaaaaa



kanske bilder redan ikväll! kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0