put all your faith in a miracle

hej!
träningen gick super! så jävla kul.
julia skjutsade mig upp till stan på cykeln, eller jag skjutsade henne för vi böt. skrattade en massa! underbara människa.
missade precis 8an, så hon skjutsade mig till konserthuset, missade precis 5an. funderade på att ta 24an men nä. nästa buss gick om 45 minuter, (hallå, hur kan dom åka med så långa mellanrum?!) så jag bestämde mig för att vandra lite. orkade inte sitta still så länge. gick till svampen och då var det 25minuter kvar. ringde några samtal och då gick tiden fort.
hem och damsög hela huset, sommarjobb ni vet haha.
köpte mat åt mig och bror. nu sitter vi och käkar framför VM. han håller på uruguay så jag gör väl också det hihi :)

imorgon ska vi familjen och våra kusiner och farmor åka och bada nånstans jag vet inte var. ska bli riktigt kul iallfall. på kvällen hade jag tänkt träffa ted, men han kunde inte nu tydligen.. jaja vi får se hur det blir. känns som att vi inte hinner träffas så ofta iallafall... :/

hejdå och godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0