RUBRIK

jag är trött, orkar inte ens fixa en rubrik.
kom nyss hem efter en helt okej kväll.
tog teds cykel, eftersom min var utlånad, till line med cassie.  sedan vid 9 drog vi ut, jag på den där livsfarliga cykeln, var helt säker på att hjulet skulle flyga av. träffade daniel också. sen satt vi och prata. emma och olivia kom. vid halv 11 kom wille och robert. emma ville att vi skulle cykla till hennes kille som bor i lillån för hon skulle ge honom en grej. fick med alla. jag hoppade upp på cykeln ännu en gång. i lillån träffade vi mikaela som hängde på. efter drog vi mot kiosken för line skulle träffa en kille. mycket trevlig va han måste tilläggas.
a sen va vi där ett bra tag innan jag frös och var trött och ville hem. haha kul tjej. cyklade hem med skräck asså.

imorgon ska jag upp tidigt för att åka till ted och väcka honom. ja anledningen är att jag vill ha skjuts och då måste det bli tidigt.
nehe godnatt och kul med så många läsare va kommer dä sig??? :o





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0