so turn the music up in here

HALLÅ! lever livet helt fullt ut så mycket det går nästan. nujter av varenda sekund. har haft en underbar dag, (oj poeten) hemma hos ted. från halv9-halv4. kunde inte blivit så pass mycket bättre.

åkte och tränade vilket är det absolut bästa som finns asså. dock va jag lite oseriös idag, hittade nämligen ett par bebissolbrillor som jag bara va tvungen att ha på mig. kunde inte slita mig från dom. detta orsakade såklart väldigt mycket skratt hos mina kamrater, det va den oseriösa delen. men vadå man behöver skratta ibland också. följde med min mor för att handla lite. jag shoppade loss på coop asså! hehe.

nu ska jag bara käka lite och sedan dra ut och träffa mina vänner. ikväll blir det lugnt och bara snacka, vi tjejer. mysigt!

hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0