summertime is everything

vid 11 kom daniel och isak hit och räddade min kväll. vi gick och snacka, träffa emma och olivia och så.
snart ska jag sova, hörs imorgon.
mina inlägg blir korta hela tiden, jag vet.


Anonym om but if you never try you'll never know:

hörde om det som hände mellan dig och ted. fan va vidrigt gjort. är du inte förbannad? :O


svar; ehm jo. eller förbannad är väl fel ord. vet inte hur jag ska uttrycka hur jag känner mig. känner mig besviken och sviken och allt sånt där. behöver inte ta det på bloggen!
men jag vet att dom mår värre än vad jag gör. (eller det är vad dom borde göra iallafall..) så det är ju något positivt kanske, vad vet jag.



Kommentarer
Postat av: kajsa

vad har hänt? :(

2010-07-22 @ 11:31:56
Postat av: en av teds kompisar som du raggar på som driver med dig!

klart han är med någon annan när du är som du är!

2010-07-22 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0