BILDER

började dagen imorse vid 9 tiden med en löptur i skogen. hade oturen att träffa på en orm..
efter duschen så ringde jag och väckte cassie. först sa jag att vi skulle dra till kalket och bada, men sen fick jag en ännu mer brilierande idé, att spela tennis! fick med oss olivia och emma också.
spelade ett tag, typ 1 timma eller nåt, sen drog alla hem åt sitt håll.
jag lagade lunch. sedan satt jag inne och kollade film med min bror.
18-20 va det fotbollsträning. svetten rann och det va så jävla härligt. riktigt bra fokus från alla idag! för rolig träning asså.
hem och äta tacos med gäster.
 men nu blire bilder från tennisen


innan
olivia och emma
jag: okej, jag och emma mot er två?? :D
olivia: nej!
jag: ?
olivia: vadå ska dom två sämsta va i ett lag? :( HAHA HON VILLE INTE VA MED CASSIE :D
cazandra
jag och cassie
hmmm taggat?
fotografen som vägrade va med på kort :(
jag och älskling
vi gillar att va med på kort
ja somsagt
olivia cassie och emma
bara linepine som saknas, kom hem snart tack!!!!


nu blire sängen faktiskt, godnatt!

Kommentarer
Postat av: olivia

hahah men vadå, jag och cazzie suger :(

2010-06-24 @ 00:08:01
URL: http://ooliviajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0