blablablablabla

veckan har varit så jävla skön.
fast har haft jättemycket tid att tänka och det va inte så bra.
när man är hemma har man så mycket annat att tänka på, att man undviker alla känslor och skit.
men nu är jag där igen, vid känslorna.


jag kom hem 3 inatt och då stog det en kille utanför mitt hus och väntade på mig. man tyckte det nästan var lite romantiskt, lite som på film. vi bytte några ord, okej många ord, innan jag gick in och sov.

halv 8 imorse va det samling, gissa vem som va trött.
cup hela dagen med 96orna som vi också vann.
nu är mina ben lite smått döda, så jag ska äta, (TACOS!) kolla gossipgirl och soooova.



ni får bilder från veckan imorgon!


och eftersom jag har gått svettig hela dagen i en svettig sport bh så flagar jag nu på hela ryggen. fyfan va äckligt. och sämst :( även i ansiktet, så jag är inte brun alls längre :'(
buhu iblan är livet orättvist.


Kommentarer
Postat av: Anonym

va det ted ?:D

2010-06-06 @ 19:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0