do you know what's worth fighting for?

IGÅRKVÄLL
va som sagt ute med ett gäng, närmare bestämt: wille, pallace, mikaela, sofia, emelie, czandra, line, krille, felix, joel, kevin, filip.
vid halv 12 kom ted hem till mig, han hade spelat golf innan, så därför lite sent. det va så härligt att träffa honom igen.


IDAG
vaknade med ted. vid halv 1 tog vi bussen till han. han glömde sin mobil på bussen men det löste sig som tur va. vi badade i hans pool, han lärde mig spela golf lite, efter att ha missat bollen ett antal gånger och skrattat en aning så gick det bättre. inte lika bra som han var men ändå.
sen bakade vi. hann kolla lite på film också. jag fick välja idag och då blev det råttatouille, hih. inte för att vi kollade speciellt mycket men.
sen vid 5 tog vi bussen. jag talade om för honom att jag gillade honom väldigt mycket. det va mys. jag hoppade av hemma och han fortsatte mot staden.
här hemma studsade jag med min bror. sedan tog jag min kära cykel till coop för att köpa lite godis HAH :D
åt när jag kom hem och nu väntar lite paj därnere som efterrätt.


IKVÄLL
jag ska tälta ikväll, (!!!) ja det blir väl kul eftersom det är kul folk som ska med. men först ska allihopa hem hit och kolla nån fotbollsmatch. jag protesterar inte. fotboll är ju trots allt livet.


ADJÖ NU SKA JAG GÖRA NÅT VETTIGT. (facebook kommer det bli... )



YESTERDAY
cazandra, litelite av pallace, line, sofia, emelie och mikkis


pallace och ja resten av tjejerna jag skrev förut

cassie, oliver och wille, igår


självaste jag idag då

självaste jag och min kille idag då



HEJDÅ FÖR ANDRA GÅNGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0