I thought you'd always be mine

mitt internet har inte fungerat, därför dålig uppdatering.
så tro inte att jag kommer uppdatera sämre bara för attd et är sommar, det är ju nu allt roligt händer!

iallafall, ni vet vad jag gjorde i lördags på dagen, stan och handlade present + jordgubbar, ted mötte mig vid bussen och vi drog hem och fixade fika, kaffe, jordgubbar och glas, saft. mamma blev skit glad så det va kul :D
sen iallafall va jag själv på kvällen så mycket folk blev det. faktiskt väldigt lyckad kväll!


igår fyllde en av mina morbrors fru 50, så vi va där och träffade typ massa släkt från mammas sida. kom hem på kvällen, träffade cassie lite, sov hyffsat tidigt.

idag har jag tränat fotboll med pappa 2 timmar. nu ska jag börja tagga till match. damerna idag.
rynninge-ÖSK 19.00 grenardjärvallen


för övrigt så mår jag super! det ända som saknas just nu är solen, men man klarar sig!


ni hittar mig här sen ikväll igen. pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0