If I text you, means I miss you. If I don't, means I'm waiting for you to miss me

HALLOJ
jag har varit väldigt upptagen. okej kanske inte.

vakande brevid den personen jag vill vakna brevid, 8.00 ska tilläggas. försökte få liv i honom genom att pussa överallt. gick sådär vaaa.. somnade om. vaknade av att nån pussa och pilla på mig, precis så man ska vakna :D

iallafall, vi drog upp på stan, lämna filmen, köpte oss 2 packet jordgubbar. buss till rosta gärde, kolla min bror när dom mötte AIK, hmmm gissa vilka ted heja på? :)
lite senare på dagen kom olivia och cazandra, blev lite macdonalds. (idag igen!!)
ted och jag tog farväl för han skulle åka och spela golf. imorgon åker han till norrköping och sommarjobbar som ledare på sportscamp..
iallfall, var med cazandra och olivia, låg i solen rätt länge med musik och bara njöt!

sedan var jag med miranda typ resten av kvällen :)

imorgon ska jag åka iväg på cup med 96orna. ska bli förjävla kul faktiskt!
något tråkigare kommer uppdateringen bli.. men på söndag kväll är jag tillbaka och under nästa vecka ska uppdateringen bli grym!

 
SÅHÄR NAJS VARE IDAG
och lägg märke till shortsen. (kom på nu att jag glömt visa er allt jag köpt nu sista tiden. hoppas ni klarar er ändå)


och nu sa ted att han skulle komma förbi en snabbis imorgon bitti innan vi båda åker, HAPPYFACE


ajdö och godnatt, vi hörs på söndag eller måndag mina vänner!



 


visst ler man sönder när man ser den här bilden?? :D
oj så söt!







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0