IGÅRKVÄLL

cazandra kom hit, vi va här typ 1 timma och fixa lite innan vi drog till lillån, spåret där det redan va folk.
tillslut va vi typ 50pers eller nåt tror jag.

kvällen innehöll allt. jag skojar inte, det va fett rörigt ibland. så jävla mycket hände.
det slutade med missförstånd och bråk för min del, bestämde mig för att dra innan mer skit hände.
ted kom efter och vi redde upp allt det där, åkte hem till mig tillsammans.

idag vaknade vi, lite smått döda hehe.
så vi låg ihopkurade i soffan hela morgonen framför film och halvsov.
sen gick vi promenad för att vakna till lite.

nu skulle han till gustav och raka honom. gillas inte.
jag ska försöka piggna till lite, match med damlaget sen.


bilder skulle det blivit igår, men det glömde jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0