L-O-V-E is just a word

lite så det känns och det är nog bra! :D

matchen förlorade vi med 2-0, men inte är vi ledsna för det, det är ju underbart att spela. blev lite vänsterback för min del, kul tycker jag!

har precis tryckt i mig 4 bananer, mår kanonbra och lyssnar på skön musik. ingen musik som ni skulle tycka är skön, cassie skulle hata det här och skratta åt mig hahahahaha :D


skulle ut och träffa miranda och dennis nu, men orkar inte känner jag (a) fast jag saknar miranda lite nu faktiskt :(
men nu blir det sängen istället, ja fysjutton va jag är trött och så längtar jag redan till match imorgon.
och imorgon blir det även shopping, najs vaaaa


sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0