not myself tonight

frukost i solen, dusch, skrubbaskrubbaskrubba bort all färg.

upp mot staden, mycket nöjd med inköpen! (ni får se imorgon)
va iallafall med mina bästisar idag, sen åkte dom hem. jag träffade alicie och hanna, mycket trevligt! särskilt eftersom jag inte har  träffat alice på skitlänge. strosa runt med dom och hjälpte dom med bikiniletande. sedan for jag också hem, två bananer nu och snart match. TAGGAD!!

nu ska jag åka iväg mot linde snart. ska inte sova hemma ikväll så blir nog inge mer uppdatering för jag ska bara mysa hela kvällen förmodligen.
imorgon blir det stan igen, fast då ska jag endast agera smakråd åt min pojke. (om vi inte stannar hemma och badar istället, vilket jag hoppas på... )


BYE


och alla kommer till talangen imorgon och kollar när världens bästa cazandra sjunger.
åtminstone alla ni som älskar att gråta till fin sång!

Kommentarer
Postat av: LineNielsen

OHHHHH jag vill se Cazandra buhu :(



eh er du tsm med ted :O ?

2010-06-16 @ 12:45:12
URL: http://linenielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0