sara är bäst / ted

dagen har varit helt totakt super! bästa på länge asså!
började  med att jag vaknade hos ted, sol och vindstilla.
åt frukost i solen, plockade blommor, (okej jag gjorde) till teds mamma hahaaaa,
tvättade alla solstolar så att ted skulle få pengar, bakade, dunkade musik hela tiden. ja vi hann med rättså mycket och det var såhääääääääär mysigt!
vid halv 3 tog vi bussen mot stan. när han var klar med sina inköp så gick vi och fixade en hel del massa kläder åt mig också, idag igen. köpte jordgubbar, som vi åt upp i väntan på bussen.
hem till mig en snabbis och vände, mot brunnsparken och kolla cazandra. sedan upp mot stan igen vid halv 10, träffa robin och hans kompisar på macdonalds. gick och hyrde film som vi ska kolla nu.

imorgon ska vi kolla örebrocupen och äta jordgubbar, allt som står på schemat just nu. ska även blogga mycket tror jag!

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0