svar på kommentar

Anonym om you got it all:
vad har du för sommarplaner? :)
bästa bloggen!



svar: asså jag har inte så många planer faktiskt.
vi var ju i kreta, det räknas som en sommargrej,
sen ska vi till danmark på cup med fotbollslaget i nästan 1 vecka, det ska bli superkul!
nu i midsommarhelgen ska vi ut med cazandras båt, våra familjer, och det ska bli skit mysigt!
lite längre fram i sommaren ska vi ut med båten igen.
grönalund med tjejerna är inbokat den 1juli.
sen ska jag och cazandra försöka övertala våra föräldrar att vi ska åka till göteborg och liseberg.
annars vet jag inte så mycket mer, vi ska inte till kusten i år och det känns faktiskt lite tråkigt eftersom vi har varit där varje sommar i säkert 8 år eller nåt...
sommarstugan blir det nog också lite kom jag på nu.
annars ska jag bara ha kul och umgås med vänner, bada och spela fotboll. livet så att säga


nu ska jag klippa gräset

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte riktigt fått klart för mig , är du och ted tsm eller inte ? ;)

hehe , bra blogg

2010-06-22 @ 21:59:56
Postat av: moa

Riktigt fin blogg:D

2010-06-22 @ 22:21:43
URL: http://woonies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att få gå på Gröna lund. =)

2010-06-23 @ 08:59:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0