svar på kommentar

Anonym om ANSWER:

hur orkar du gå fram o tbx hela tiden ? :s är det inte jobbigt ? han verkar hoppa fram o tbx hela tiden.. ? har han svårt att bestämma sig eller :o ?
hoppas på dig o charlie igen! :) <3


svar; haha jag antar att man ibland är i perioder i livet när man är rätt förrvirrad. eller hur jag jag förklara det...
iallfall är det ju jag som har hoppat fram och tillbaka nu mellan mig och ted.
men senaste tiden tycker jag han har varit så himla, jag vet inte, gullig? det har varit småsaker som han gjort, som han säkert inte själv har tänkt på, men som har fått mig att smälta lite hehe.
dessutom har vi pratat rätt mycket. det känns som att vi är lite närmare varandra.

sen ser jag saken från hans situation, efterrsom jag har varit i samma. (vet att många inte fattar vad jag pratar om nu, bara vissa.) och jag tycker verkligen man ska ge folk en andra chans. det behöver inte gälla kärlek, men herregud ska man hata en person resten av livet för en sån sak? nej.
livet är för kort för att man ska hänga upp sig på såna saker. snälla släpp det.
oj nu spårade det ut lite där i slutet....

och ni som hoppas på mig och charlie, ni kan nog sluta hoppas.
killen vill tydligen inte ha med mig att göra på något sett och vis..
vill ni veta min åsikt om saken så tycker jag att han sköter det väldigt omoget
oj ännu mer utspårning, skärpning!

helt plötsligt känner jag mig jätte arg. inte på er förstås :)

ska bli skönt med sovmorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt att säga till dina läsare att han är omogen, du verkar ju sköta allt rätt själv (y) jag har aldrig sett dig skriva om hur det tog slut mellan er om det var du eller han som "orsaka" det?! eller har du? tycker inte du behöver skriva om han här iallafall!

kyssssssss

2010-06-09 @ 00:46:24
Postat av: Anonym

lägg ut en bild på ted så man får se han :D

puss älakar din blogg :*

2010-06-09 @ 15:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0