we'll walk this road together

hemma nu, har nyss duschat och blivit så fräsch man kan bli. färg har jag på kroppen. dock kommer det inte synas på dom få bilderna jag visar snart, eftersom dom är från i torsdags, första dagen.
ska städa mitt rum nu, snart bär det av till träning och det ska bli så kul!
ikväll ska jag inte blogga eftersom jag nog ska träffa ted då. saknar honom grymt mycket nu faktiskt.


den i bakrunden bodde vi på

haha mitt hår ser så jävla kul ut här

sötis cassie i vårat sovrum
stek


nej nu ska jag städa lite somsagt, hörs imorgon eller ikväll, får se!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörde ett rykte bara, tror säkert inte att det är sant, men blev nyfiken och måste fråga..

har du dissat andreas ståhl? eller har ni varit på g? hehe<3

2010-06-27 @ 17:00:42
Postat av: Anonym

vart ligger hennes båt ? :) eller asså vart va ni o åkte? :) <3

2010-06-30 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0