club nordic?



yes jag ska dit.
kan inte säga att jag är sådär värst supertaggad i nuläget, men förhoppningsvis ändras det.


ska ni dit eller har ni andra planer för lördagkvällen? =)




fick en kommentar angående min skada jag skrev om förut,
det är hälen jag har problem med. haha låter skit töntigt jag vet.
nej men hade problem med den för några år sedan men sen blev det bättre, men nu har det kommit tillbaka.
hoppas det blir bättre fort och ska testa att träna imorgon



godnatt kära läsare :*




MORGONDAGENS PLANER

-skola
-kolla finalerna i nattlandbandyn som spelas imorgon
-träffa charlie
-träna
-plugga

najs dag


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har ett tips . om du har ont så ska du inte forsätta träna . För tänk dig när du blir gammal då kan du inte ens gå ?:/

2010-03-18 @ 14:11:16
Postat av: clubnordic

inställt!!

2010-03-18 @ 20:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0