dagens shopping




+ett par leggins från monki som jag inte tog kort på.


först stan med cazandra  och olivia.
sen gick jag till mammas jobb, skulle följa med henne och handla när hon slutade. (3)
a men hon va shoppingsugen så vi sprangg upp på stan igen och hon köpte smink, leggins och tröja :)
så fikade vi också, eller hon fika och jag blev bjuden på en macka av henne eftersom jag var jättehungrig, blev inte så mycket lunch idag..

sedan åkte vi till coop och storhandlade och såklart skulle vi träffa typ 57291 personer som vi kände och va tvungna, (hur fan stavas det, tvugna-tvungna?) att prata med. så det tog typ 1år att handla idag, segt.


nu ska jag iallafall ner och äta tacos, är det inte typ godast? :D
sedan tar jag med mig cazandra och åker och kollar match, sen får vi se vad som händer.
är oerhört trött så vore bra med en lugn kväll



ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0