förlåt!!

usch känns som att jag uppdaterar jättedåligt nu.
ska bättra mig eftersom jag själv hatar bloggar med dålig uppdatering.

jo, skolan idag va mycketmycket seg och man blev lycklig när den tog slut.
åkte hem och tog en macka och kolla top model.

skulle tränat fotboll med damlaget idag men det blev inte av eftersom jag är skadad igen. jo det suger ganska så mycket. därför kunde jag inte heller träna innebandy.


SÅ IDAG har jag städat mest, ätit underbart god mat också.

nu ska jag plugga och senare ikväll kolla efterlyst




IGÅR

jo igår så tränade jag 5-halv7 och efter det åkte jag direkt till charlie och va där hela kvällen.
usch va jag tycker om den killen!
sen när jag kom hem så sov jag bara

 

 

kommer nog sen så kika in :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

skadad i vad? (:

2010-03-17 @ 19:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0