förlåt

för den urdåliga uppdateringen.
men har haft lite att stå i
och jag hann träna idag :D



imorgon är det fredag= eng prov + nattlandbandyn
asså shit va kul det kommer bli!

men kommer ha skit bråttom imorgon efter skolan, så hinner förmodligen inte uppdatera imorgon..


och på lördag morgon har jag fotbollscup, vetefan hur det ska gå med tanke på att jag förmodligen inte kommer sova en blund under natten..

men jag käka lunch med gustav hjelmkvist idag och så prata vi om att vi skulle ta oss hemåt tillsammans, så kanske får några timmars blund, beror ju på när vi åker ut och så, men sista matchen i gruppspelet va runt 3 tror jag. och för er som undrar vad vi ska vara så ska vi vara cheerleaders. stavade säkert fel där men vafan :)



nu blir det sängen
och jag vet att det suger med bilder just nu, men jag lovar er att ni ska få massa från nattlandbandyn! :)



pussar och kramar och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0