fredag wohooooooo

men blir bara en lugn fredag, som vanligt nu för tiden :o
är alltid hemma och bara myser typ, antingen med charlie eller med kompisar :o
jaja inte fel det heller :)


har precis kommit hem från en oväntad runda på stan, så därför hade jag inga pengar med mig. trist.
iallafall fick jag smink av olivia som en sen födelsedagspresent :)



KVÄLLENS PLANER

-kolla min innebandy match, vinner vi så vinner vi serien :) vinn nu förfan tjejer!
-myspys med cazandra och hon sover här :)


humöret är på topp även fast vädret suger.

får se om vi kanske hittar på något trevligt ikväll, hoppas det är jag är supertaggad på att göra något

 

 

jaja hör självklart av mig senare vad som händer :)

 

puss så länge, och till er som har planer, ha kul! :)

 

 

 

snyggingar njae


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0