har fått värsta idén

kom precis på att jag ska fråga jens om vi kan köra mycket fys imorgon på träningen, isåfall kan ju jag va med :D

och jagvet att alla andra kommer bli lite småsuriga på mig nu om det blir så, men tänk att det är jättebra träning (a)


jag själv älskar fys, så jävla skönt när man är jättetrött i kroppen och så, åååååååå taggad som fan nu! :D

bara jag orkar och är frisk så...



nu ska jag leta upp några grejer till vårat gympapass vi ska hålla i efter proen och sen sova om typ en kvart,
usch va skönt det ska bli!



sovgottttt






TAGGGGGGAAA SOMMAAAAR

känns som att den är väldigt sen i år, komigen vi har väntat sen 1januari nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0