jättekul med så många kommentarer om mitt hår!

haha fick nästan en chock när jag såg att så många hade skrivit vad de tyckte :)


verkar som att många gillar idén med kort hår,
dock är jag osäker på grund av vissa saker

-om jag vågar, tänk om jag ångrar mig skit mycket liksom.
-charlie gillar att jag har långt hår haha, inte för att han inte skulle tycka om mig om jag klippte mig menmen.


sen detdär med lugg har jag också varit sugen på många gånger, är dock lite rädd att mitt ansikte typ skulle se tjockare/rundare ut och jag har lugg, så därför har inte den tanken heller blivit av.


har även varit sugen på att färga brunt några gånger, men även skippat den idén då jag är rädd att bli SUPERLIK min mamma. alla som ser mig och mamma tror typ att vi är syskon eller nåt, skit wierd. så jag antar att vi är väldigt lika, (det är iallafall vad folk säger) förutom att hon är brunett och då kanske jag ser ut som henne sen :o inget illa menat mot henne nu, men man vill ju inte gå runt och va en kopia av sin mamma hehe :)



så jag antar att jag tänker lite mer på saken innan jag bestämmer mig så får vi se hur jag gör.
tycker ju att det är skit snyggt med långt hår också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0