lite svar på kommentarer

UPPDATERING 22.30
till den anonyma angående fotbollen; svaret på din nästa kommentar finns vid kommentarerna :)





Postat av: hej!

Hej du är ju jätte duktig på fotboll . Men du behöver träna mer. Sanella tror jag hon heter , hon e skit duktig . Hon har inte visat allting en !
Hon kan mer och det kan säkert du med. Du och sanella kan komma långt . Sanella tränar ju hela tiden hon har ju med sig sin fotboll över allt . Du har tappat lite av fotbollen men du kan komma igång igen ! :D

2010-03-01 @ 20:59:46


svar; tack! dock är det mycket annat i mitt liv nu än bara fotbollen. sen måste jag ju träna innebandy, (eftersom det främst är innebandysäsong nu) så därför får jag strunta i några fotbollsträningar. har även varit mycket sjuk och skadad, det är väl dom anledningarna att jag inte tränar lika mycket som sarnella. men jag lovar dig att jag kommer köra massa ign så fort snön försvinner och man kan köra ute när man vill igen. ja sarnella är jätteduktig och som jag har fattat det så tränar hon väldigt mycket på egen hand. dock har jag inte så stora möjligheter till det nu, både på grund av snön och at jag har så lite tid för tillfället. tack för peppningen! :)





Postat av:

berätta vad folk brukar klä ut sig till och när äre(a'

2010-03-01 @ 19:38:31



svar; nattlandbandyn är på fredag :) folk har tidigare klätt ut sig till: ballerinor, clowner, kiss (bandet), stekare, geishor (stavning) m.m. det killar oftast klär ut sig till är tjejer :)










har gjort klart min so grej, den blev så jävla grym så jag är helt chockad :D
nu ska jag ringa charlie och sedan sova lite, kanske framför någon film.
många inlägg blev det idag visst



puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: hej

Ja sanella fick välja mellan fotboll och konståkning . Hon valde fotbollen . Även fast hon var en av örebros bästa åkare mellan 95/93.

Ja sanella spelar ute nu med på grus , Efter träningen och före . Då spelar hon själv . Jag har med hört att hon ska byta lag (det är bara något jag har hört) . Det är ju synd!



Vad är det du vill komma med fotbollen ?

eller vill du komma någonstans med innebandyn ?

2010-03-01 @ 22:21:07
Postat av: sara

svar; nej om jag skulle behöva välja mellan fotbollen och innebandyn skulle jag välja fotbollen. och att sarnella ska byta lag är ju jättetråkigt, jag tycker om att spela med henne för det känns som att vi tänker lite likadant på planen. så senaste cupen vi va på så frågade jag våran tränare krille om jag kunde få spela tillsammans med sarnella men så blev det ändå inte..

jag vill så klart komma så lång som möjligt med fotbollen och jag kommer satsa stenhårt när utomhussäsongen börjar igen och då innebandysäsongen tar slut.



säg gärna vem du är :)

2010-03-01 @ 22:30:25
URL: http://saraolsssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad roligt att du vill spela med henne . Ni båda kan bli något. Hon är lite blyg av sig . Men om du pratar mch umgås med henne så kommer du känna en helt ny person av sanella . Ni båda har det dära lilla saken som inte många har genom fotbollen .

Och att sanella bara har gått i 1,5 år på fotbollen det är ju talang . Ni kan ju bestämma några dagar på sommaren att ni tränar tillsammans baar ni?

Era träningar tillsammans kommer leda långt

2010-03-01 @ 22:41:52
Postat av: sara

svar; säg vem du är nu :)

2010-03-01 @ 22:49:19
URL: http://saraolsssson.blogg.se/
Postat av: hej

kanske råka jag skicka komentaren två gånger !



Vad roligt att du vill spela med sanella .

sanella är blyg av sig . Så om du kommer fram till henne och pratar med henne så kommer du att märka att hon är en helt ny person .

Men det som förvånar mig är att sanella bara har spelat i 1,5 år , det är jätte lite och redan har hon komit så lång det är talang.

Men du och sarnella kan ju träna tillsammans på sommmaren. Ni kan ju bestämma dagar och träna ihop. Då kan jag lova er att ni kommer komma mycket långt .

2010-03-01 @ 23:01:27
Postat av: sugen på fotboll !

hejsan sara ! jag har fattatde det som att du spelar fotboll i rynninge ik rätta mej om jag har fel! och jag är sugen på att börja spela har spelat fotboll förut och så men mitt lag fick en del problem så jag slutade! jag är 95:a, och det jag vill veta ärdå är det bra på era träningar är det snälla tjejer i laget, och så! och så spelar ni väl också 15-18 eller ni kanske ska börja med det? och jag skulle tycka det va jätte kul att börja. och kan inte du säga vilka 95 och 94 som du tycker är riktigt duktiga jag förstår om du tycker att alla är bra ! men skulle bara vara kul att veta några namn och se om jag känner igen dom,och är dom snälla dom som är äldre ?!

skulle vara jätte kul med svar !:D

2010-03-02 @ 16:21:28
Postat av: sara

säg vilka ni är så blir det mycket lättare och vi slipper prata här vid kommentarerna :)

2010-03-02 @ 17:24:50
URL: http://saraolsssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0