LÖRDAG 27/3, igår

kollade sverige-turkiet på behrn med laget, satt i en skit fin loge hehe :)

hem, fixade mamma för dom skulle på 40års fest. när hela familjen hade dragit så kom cassie hit,
vi städade undan lite grejer och fixade partymusik spellista på spotify.

sen kom det folk hela kvällen, pallace, wille, filip, joel, mårten, miranda, dennis, kevin, alle, ted, gustav, robert, isabelle, jennifer, emma, olivia och jag och cassie då :)
haha skämmigt om jag glömde nån nu :o

haha och några blev kvar och sov här, så jag har sovit typ 2 timmar inatt haha


idag har jag inga planer,

ikväll ska jag

-kolla min fotbollsmatch
-bio med tjejerna, remember me


ha det bra och hoppas ni hade lika kul som jag igår :)


Kommentarer
Postat av: jennifer

tack för igår! :)<3

2010-03-28 @ 13:18:29
URL: http://jennalfredsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad menar du med :kolla min fotbollsmatch?

2010-03-28 @ 22:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0