lördag+söndag

LÖRDAG

jag och miranda tog bussen till stan, mötte dennis där.
gick och gjorde lite saker och sedan åkte jag till charlie medans dom åkte till dennis och hämtade lite stuffs.
jag och charlie kolla lite fotboll och prata och så, sen kom dom.
charlie och dennis cyklade iväg och köpte godis medans jag och miranda stannade inne i värmen och kolla lite på world trade center.
ja restan av kvällen tillbringade vi inne och alla sov där.


SÖNDAG

jag och charlie vaknade, miranda och dennis sov.
efter kanske 30min vakna dom och vi kolla lite MTV och så.
sen ner och äta frukost, spelade tvspel, dennis drog på målvaktsträning som inte blev av så vi gick till hallen och spelade fotboll och hängde i ringar i säkert 2timmar haha, det va kul :) johan och jennifer va med också :)
sen vid 3 så gick jag och charlie hem till han och åt mat och sedan myste framför tvn innan jag tog bussen hem.



haha nu skrev jag väldigt mycket.
kvällen ska tillbringas framför gossipgirl som börjar idag igen och sedan sova haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0