måndag & mvg (Y)

inte mycket att skriva om dagen.
ska städa mitt rum, lyssna på härlig musik och sedan träna ikväll.

jo angående mitt rum så är det helt otroligt stökigt, mamma blev skit sur igår pågryúnd av det.. och jag gillar inte när hon är sur på mig, känns inge bra då :(
SOM TUR ÄR så fick jag MVG på mitt oförberedda engelskaprov som jag fick tillbaka idag, förhoppningsvis löste det fighten igår lite och hon är nog på bättre humör idag då :D





imorgon fyller jag ju, har inga större planer för dagen utom att älskling ska komma hit :)


ska nog baka lite sen också kanske :)


och jag börjar bli lite smått orolig över vad jag kommer få av mina föräldrar imorgon eftersom vi inte har pratat så mycket om vad jag vill ha...

nej slut snackat nu.
bye



en bild från skolan förra veckan slänger jag in


Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr du borde lägga in mer inlägg! :D det är kul att läsa :D kram! <3

2010-03-09 @ 19:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0