min kropp

mår inte bra. har i stort sett varit sängliggande hela dagen.
och jag som älskar att röra på mig får nästan panik av att inte göra nånting.
samtidigt orkar jag inte göra nåt.

så hemma imorgon.


kvällen har tillbringats framför tvn, underbara 5an

-grey's anathomy
-cougar town
-gossipgirl
-wipeout
-ballar av stål

att det bara blev 5an hela kvällen beror väl lite på att kontrollen inte fungerade, gamla batterier antar jag,
och som den lata/sjuka flickan jag är idag så orkade jag inte resa mig och gå 2 meter fram till tvn och byta där.
skäms.



nu ska jag lyssna på musik inna jag sover och förmodligen vaknar upp imorgon som en ny människa UTAN huvudvärk. vore najs!



ha det bra!






SVAR PÅ KOMMENTAR
gunilla är charlies mamma och lovisa är hans storasyster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0