onsdag 24/3, varning för dåligt humör!!

blir endast 1 inlägg för dagen.


inget att säga mer än att jag är skit arg på min fot, får fortfarande inte på mig några skor utom joggingsskorna och då måste jag ha dom helt uppsnörade och det gör ändå ont. kul. jätte kul.

okej jag ska inte klaga, finns värre saker.
men jag vill ju så gärna tränaaaaa :(


dagen va tråkig men idrotten va skit kul jag körde i strumpor haha.
påskbord i restaurangen, som det tydligen är, också.

 

nej nu ska jag sluta för jag klagar ändå bara.



hejdå jag är på jättedåligt humör som ni märker,
ikväll ska jag iallafall på innebandymöte





till råga på allt så fick jag 1poäng från mvg på matteprovet, great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0