onsdag 31/3

asså lovet går för fort :(

jag mår bra.
ja faktiskt, jag ljuger inte.
visst jag är ledsen, men det va ändå mitt fel så jag får fan skylla mig själv att jag är så dum:(


nu ska jag inte klaga mer.
idag ska jag upp på stan och äta med min bästavän cazandra.
hon är fin, hon är snäll, hon är rolig, hon är underbar, hon är bäst.


ikväll ska jag träna, annars har jag inga mer planer just nu :(
lite sämst. men har inte bokat in nånting för jag trodde måndag, tisdag och onsdag mest skulle tillbringas med charlie :( helt sjukt hur mycket jag älskar den killen.

nej inte prata om honom.
tänk bara positivt nu!



ska kliva upp ur sängen, in i duschen, tvätta håret, fixa till mig samtidigt som jag lyssnar på härlig musik.
är det bara jag eller sätter ni också alltid på hög musik och dansar i hela huset så fort ni blir ensamma hemma? :)
man känner sig så lycklig :)




nu blev det en bok, hejs!



och tack än en gång alla som verkligen stöttar mig.
hade aldrig klarat dethär utan er<3






jag tror ni ser vem som är vem :)


Kommentarer
Postat av: sofia

hej! tänkte bara säga att din blogg är grym!

och sen du skriver mycket om Charlie, är det slut? vad har hänt? :( hoppas det löser sig för ett sjukt fint par!

2010-03-31 @ 23:49:39
Postat av: Anonym

Men gud har det hänt något mellan dig och charlie .

ne jag börjar ju nästan att gråta ni var helt underbara tillsammans .

Hoppas att allting blir bättre .

Det kommer att bli bra igen för ni båda älskar varandra .



Suppppperbraaa blogg har du !

2010-03-31 @ 23:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0