riktigt usel uppdatering

IGÅR

-match mot kumla, förlorade med 1-0 vilket känns riktigt jävla skit dåligt eftersom vi hade vunnit serien om vi hade vunnit den matchen. jaja nu vinner vi nästa istälet mot lillån :)
-min släkt kom hit och firade mig, mycket lek med småkusinerna blev det ju.
-melodifesivalenmys med HELA familjen. kan bara säga att det var otroligt mysigt att vara samlade allihopa framfö tvn med otroligt god mat. tyckte om många bidrag i år men tyckte inte anna skulle vunnit. tror nämligen inte hon har så stor chans i eurovision..
-charlie kom hit och myste hela natten lång<3 jag älskar honom så otroligt mycket


han åkte nyss på match och jag ligger och sover vid tvn.


IDAG

-nu ska jag vara med cazandra eller åka och kolla en match på behrn. beror helt på cazandra.
-sen kanske jag ska träffa charlie.
-ikväll, GOSSIPGIRL



blir ingen match idag. man behöver vila ibland eller  hur? :)




ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0