SÅNT HÄR GÖR MIN DAG ASSÅ

Postat av: sofia

hej! tänkte bara säga att din blogg är grym!
och sen du skriver mycket om Charlie, är det slut? vad har hänt? :( hoppas det löser sig för ett sjukt fint par!



Postat av:

Men gud har det hänt något mellan dig och charlie .
ne jag börjar ju nästan att gråta ni var helt underbara tillsammans .
Hoppas att allting blir bättre .
Det kommer att bli bra igen för ni båda älskar varandra .

Suppppperbraaa blogg har du !







här snackar vi underbara läsare, vilka ni än är♥
tack nu är mitt humör på topp asså haha!






och jag vet att många undrar vad som egentligen händer mellan mig och charlie just nu, men det är ingenting jag tänker gå in på än iallafall..
hoppas ni klarar er ändå, jag vet hur nyfiken man kan vara ibland :)





godnatt mina söta läsare♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0