sjuk?

imorse när jag och charlie vaknade så mådde jag som vanligt.
vi gick ner och skulle äta frukost och lovisa och gunilla va med.
så när vi hade fixat frukosten och satte oss så mådde jag skit dåligt.
hade ingen matlust, mådde illa, blev yr i huvudet och började svettas och blev varm.

asså det va skit äckligt.

men charlie såg att jag typ inte va som vanligt så han tog med mig upp igen.
när vi gick i trappan och på övervåningen så såg jag ingenting och blev mer yr i huvudet.

när han la mig i sängen så va jag typ jätte anfådd och jätte svettig.

han blev såklart rädd och la sig hos mig och höll om mig tills jag somnade.
efter kanske 1timma vaknade jag igen och kände mig bättre, men när vi skulle gå ner så hände samma grej igen,
jag började svettas och blev yr igen.



vad det här är vet jag inte. mamma ringde sjukhuset och dom sa att vi skulle ringa om det hände mer.

så nu har jag sovit och ska fortsätta med det, är jätte trött.



kommer nog tillbaka ikväll :)



och fan att jag inte ens kunde åka och kolla på distriktsträningen idag :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är lovisa och gunilla ? :D

2010-03-21 @ 17:53:56
Postat av: Anonym

vem är lovisa och gunilla ?:D

2010-03-21 @ 17:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0