snabbt inlägg!

min buss går om 25min så måste skynda.



min dag igår va otroligt bra. hinner inte skriva så mycket nu ju men charlie kom hit en snabbis på kvällen med finaste presenterna.
jag har världens finaste pojkvän!

 

 

idag är det utedag som gäller,

halv 4-halv 5 tränar jag med skollaget
5-ca kvart i 7 tränar jag med rynninges damlag
kul eller? :D

sedan ikväll ska jag plugga noprov på fredag.


fick en kommentar om att jag ska uppdatera mer och självklart ska jag hinna med det så fort jag har nånting att skriva om :)


oj shit nu måste jag gå puss!



+grattis till sanna och daniel som också fyllde igår :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa vad du fick av charlie? :))<3

2010-03-10 @ 14:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0