sovasovasova

helt underbart skönt ska det bli.
vad har hänt med mig?

jo jag undrar samma sak.

får inget svar av doktorerna än, men ska iväg till en annan imorgon.



ska även försöka pallra mig iväg till skolan imorgon och göra matteprovet, har pluggat som en dåre på röda sidorna så nu jävlar ska det bli MVG och inte nåt VG för då blir jag arrrrrrg. nu har jag ju aiallafall pluggat och gjort mitt bästa så då borde det gå bättre än vad det brukar.

jaja, tror jag orkar med skolan imorgon för vi har skön dag, (som vanligt nivet, tisdagar<3)


nej nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon och hoppas jag mår bättre då.




och ni kanske tänker 'vadå hon kan ju inte gå till skolan när hon är sjuk?'
men jag är faktiskt inte sjuk.
eller min kropp är sjuk och mår dåligt men det är inget som smittar.



sovgott!




fattar ni hur mycket jag vill träna just nu eller?
jävla fot. har inte blivit ett dugg bättre så imorgon ska jag kolla upp den också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0